úterý 2. prosince 2014

První letošní sníh

V půl desáté večer mi přišla zpráva od Evy : "Nejsi na procházce?" Hned mi došlo, o co jde a šla se podívat z okna... Hurá, opravdu konečně napadl první letošní sníh, takže jsem se rychle oblékla a šla ven, vítat tu bílou nádheru a dělat do ní první stopy:

Vždy, když první sníh udělá na zemi souvislou pokrývku, jdu ven na procházku, bývá to i třeba po půlnoci, ale první sníh musím pozdravit...
Venku nebyla žádná zima, takže sníh je hodně mokrý, ale i tak mi to jeho křupání při každém kroku znělo jak rájská hudba. A takhle spí pod bílou peřinkou mé autíčko a další jeho kamarádi:

No, není to krása? Je, je a veliká... Ještě aby připadl a vydržel.
Hodně zimní pohody

2 komentáře:

  1. No je to nádhera, mne sneh pripomína detstvo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně také - tu pohodu a jistotu dětství. Sníh a bílá barva ve mne vyvolávají klid a pohodu. Pa.

      Vymazat